miércoles, 7 de octubre de 2015

MOTIVACIÓN NA ENSINANZA
PREGUNTAS
1. No proceso de ensinanza- aprendizaxe na formación de persoas
adultas, diga cal é verdadeiro:
a) É o receptor da ensinanza e non depende das súas actitudes de
cooperación para implicarse no aprendizaxe.
b) O interese que teña o alumno por aprender e capacidade para
traballar en equipo non afecta ao proceso de aprendizaxe.
c) Condicionan o proceso de aprendizaxe a preparación docente, a súa
motivación pola ensinanza e habilidades docentes.
2. En relación coa metodoloxía
a) A materia a impartir non condiciona a maneira en que se planifica, se
presenta e se avalía.
b) Os métodos son as ferrramentas das que se vale o formador para
transmitir.
c) A metodoloxía  e habilidades de comunicación  non afectan a acción
formativa.
3. No proceso de motivar ao estudante sen motivación debemos analizar
as seguintes ideas:
 a) O desinterese da mocidade pola formación e unha realidade que non
se combate con estimular ao estudante que carece de motivación, para o seu
futuro.
b) A apatía escolar, débese combatir cos sermóns e as ameazas para
cambiarlle o punto de vista ao menor.
c) Recomendase analizar as causas que están detrás da desgana para 
desenvolver a estratexia de loita contra a indiferenza cara a educación.
4. ¿Cales considera das causa da falta de motivación, correcta?
1. A falta de autoestima, non impide que o alumno realice as actividades
que consideran difíciles dende as  súas capacidades.
2. O ambiente que se respira na fogar, aínda que fomente a curiosidade,
as preguntas e  a exploración e que os estudos son unha fonte de
satisfacción persoal, non afecta para que perciban a mensaxe de que os
estudos son algo de pouco valor ou que eles carecen de capacidade
para o aprendizaxe.
3. Ante a presión e a tensión créanse mecanismos de defensa para
protexerse do malestar, adoptando a estratexia de postergar ou evadir o
traballo de estudar.
   
5. Na Comunicación  que é o proceso polo cal se transmite unha información
entre un emisor e un receptor, interveñen os seguintes elementos:
1) Emisor: Aquel que transmite a información; Receptor, aquel que
recibe a información; Mensaxe: A propia información que e emisor transmite.
2) Código: Conxunto de sinos que o emisor utiliza para codificar a
mensaxe; Canal: Elemento físico por onde o emisor transmite a información;
Contexto: Circunstancias temporais, espaciais e socioculturais que rodean o
feito.
3) As respostas anteriores a) e b) son certas.
  
 6 O proceso de aprendizaxe ten as seguintes secuencias:
     a) 1)Necesidade insatisfeita, 2)Tensión, 3) Impulso, 4)Busca do
comportamento, 5)Necesidade satisfeita, 6) Redución da tensión.
b) 1)Necesidade satisfeita, 2)Relaxación, 3) Desinterese, 4)
Comportamento non buscado, 5)Necesidade insatisfeita, 6) Redución da
tensión.
c) Ningunha das despostas anteriores a) e b) son correctas.

CONSIDERO QUE AS REPOSTAS CORRECTAS:
1.c)
2.b)
3.c)
4.c)
5.c)
6.a)

No hay comentarios:

Publicar un comentario